0144


عاشق که میشوی...

 

 

 

نا آرام میشوی ، گاهی حسود ، گاهی خود خواه ،

 

 

 

گاهی دیوانه، گاهی آرام ، گاهی شاد ،

 

 

 

گاهی غمگین

 

 

 

، گاهی خوشبخت ترین

 

 

 

یک روز به خودت میایی میبینی تنهایی ؛

 

 

 

 تنها ترین هیچ

 

 

 

کسی رو نداری حتی برای درد و دل کردن و حرف زدن...

 

 

 

تنها غم میماند کنارت و تنهایی و ...

 

 

 

آنقدر خـــسته ام

 

 

 

که حاضرم

 

 

 

ســـرم را روی تکه سنگی

 

 

 

بگذارم وبخوابم

 

 

 

اما . .

همسرم........................

0143


به حرمت نان ونمکی که با هم خوردیم نان را تو ببر که راهت بلند است وطاقتت کم

نمک را بگذار برای من

میخواهم این زخم همیشه تازه بماند

دنیا.......دنیای غریبی است.......

به یکی که دست میدهی میدانی دیر یا زود از دستش میدهی

من به همان چند لحظه هم قانعم..........

تو بیا.........

دیدن عکسهایت

شنیدن صدایت

تکرار خاطره هاست.........

خاطره هایی به رنگ سبز........

به شیرینی لحظه های کنار تو بودن.......

کاش دوباره خاطره ها تکرار شوند......

کاش دوباره در کنار هم بنشینیم ومن از بی تابی وبی قراری دلم برایت بگویم........

راه رفتن در کنارت ارزویی است همیشگی......

گرچه دلم میخواهد همیشه در کنارم باشی

اما روزگار چنین نمیخواهد.........

0142


نامردی یعنی

نشوندن آرزوی مرگ روی دل یخ زده ی من!!!

مَرد من ،نامردی کردی...

همین...

0141


مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم مسعود من تورو دوست دارم

0140

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

0139


دوباره واست می خونم با صدای ناب گیتار

گل من هر جا که هستی عشق من خدا نگهدار

تو که تقصیری نداری تو فقط خواستی رها شی

تو فقط خواستی از این شهر از منو دلم جدا شی

گل من سفر سلامت برو دیدار به قیامت

اونا ما رو دوست نداشتن حرفشون شده خیانت

گل من هر جا که رفتی ... می دونم فرقی نداره

توی دنیای من حتی تو تابستون برف بباره

گل من سردمه اینجا دل من بی تو چه تنهاست

تو نبودن دساتون سردی تنم چه پیداست

گل من دنیا یه گرگه دل خیلی ها رو برده

اولش زده شکسته بعدشم به خون سپرده

گل من چشماتو واکن دور و اطرافو نگا کن

توی این دنیای بی رحم دوباره منو سیا کن

گل من تنهایی سخته دل من که خیلی خسته

شده و می مونه اخر به پای عشقی که رفته

0138


قاصدک  غم دارم

غم اوارگی و  در به دری

قاصدک  وای به من ! همه از خویش مرا  می رانند!

                همه دیوانه و  دیوانه ترم  می خوانند                                              

  قاصدک  دریابم !

اسمان  نگهم  بارانی  ست

 قاصدک  غم  دارم !

            غم  به اندازه  سنگینی   عالم  دارم

                                قاصدک  دیگر  از  این  پس   منم  و تنهایی

                                                            می گریزم  به  جهانی که  مرا  نا پیداست ...


0137

ازاین تکرارساعتهـ ـا


ازاین بیهوده بودنهـ ـا


ازاین بی تاب ماندنهـ ـا


ازاین تردیدـهـ ـا


نیرنگهـ ـا


... شکهـ ـا


خیانتهـ ـا


ازاین رنگین کمان سرد آدمهـ ـا


وازاین مرگ باورها ورویاهـ ـا


پریشانمـــ


دلـ ـم پروازمیخواهد.....

0136


چقدر عمیق میشکنم ...

وقتی بابغض مینویسم

وباخنده میخوانی...!!!!!

0135

تو لحظه های داغونی فقط

                                              یه نفر می تونه آرومت کنه

                                             اونم کسیه که داغونت کرده !

0134

می رسد روزی که بی من سر کنی                 می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

  می رسد روزی که تنها در کنار عکس من          نامه های کهنه را ازبرکنی

0133


غمگینم همانند مرد هزار چهره که میگفت: نمی دونم چرا تو زندگیم هِـــــــی نمیشه

0132


درد دارد هرچی داری آروم آروم جلوی چشمات پر پر شه ولی کاری نتونی بکنی..

0131


می‌پرسی تنهایی؟

 

 

 

  تنهایم

 

  تنها

 

  مثلِ هواپیمایی که گیج می‌زند آن بالا

 

  وصل نمی‌شود تماسش با برجِ مراقبت

 

  مثلِ هواپیمایی که آماده‌ی فرود است روی اقیانوس

 

 

 

  می‌‌پرسی تنهایی؟

 

 

 

  تنهایم

 

  تنها

 

  مثلِ زنی که همه‌ی روز پشتِ فرمان است و

 

  شهرهای کوچک را می‌بیند و

 

  فکر‌ می‌کند بماند آن‌جا

 

  زندگی کند آن‌جا

 

  بمیرد آن‌جا

 

 

 

  تنهایم

 

  تنها

 

  مثلِ کسی که از خانه بیرون می‌زند بی‌هوا

 

  و سردیِ شهر نفسش را می‌بُرد

 

  مثلِ کسی که بیدار می‌شود از خواب و

 

  می‌بیند خانه خالی‌ست

 

  مثلِ قایقی که به ساحل می‌رسد امّا

 

  خبری از صاحبش نیست

 

  مثلِ یخی که مانده گوشه‌ی قایق و

 

  آب شده است زیرِ آفتاب

 

  مثلِ قایقی که می‌داند عاقبتش سوختن در آتش است

 

 

 

  می‌پرسی تنهایی؟

0130

هـــرکســـی به نوعـــی تنهاستـــ
تنهـــاییـــ به این معنـــی نیستـــ که هیچکس دوروتـــ نباشد...
تنهـــاییـــ به این معنـــی استـــ که اونیکه تمـــام زندگیتـــه, کنـــار تو نباشه.

0129

یه وقتایی که دلت گرفته ؛

بغض داری ،

آروم نیستی !

دلت براش تنگ شده ....

حوصله ی هیچکسو نداری !

به یاد لحظه ای بیفت که :

اون همه ی بی قـراری های تو رو دید؛

اما ....

چشمـاشو بست و رفت ... !!!

0128

تو را گم کرده ام
نیستی،نه صدایی از تو است و نه نگاهی
پس بگو ا نمیکنی از من یادی
من برایت شده ام لحظه ای،گهگاهی
فکر نمیکنم از دوری ام آرامی
در حسرت منی و پریشانی
تو را گم کرده ام و در جستجوی توام ،تا تو را دوباره به قلبم برسانم ،
قلبم نفس میخواهد،باید قلبم را تا لحظه ی پیدا کردنت بی نفس بکشانم.
آنقدر دلم برایت پرپر زد که بی بال شد،
آنقدر گشتم و گشتم اینجا و آنجا که اینک خودم را نیز گم کرده ام.
بشنو صدایم را ،این آخرین نوای کسی است که بی تو بی صداست
ببین حالم را،این آخرین نفسهای کسی است که بی تو بی هواست
تو را گم کرده ام و تنهایی را پیدا،ای غم تو دیگر به سراغم نیا
نیستی و خیالت با من است،از خیال تو یادت در قلب من است،
از یادت ،دلتنگی به جا مانده و انتظار،بیش از این مرا بیقرار نگذار.
تو را گم کرده ام و آغوش سردم در حسرت گرمای وجودت مانده،
قلب عاشقم این قصه نیمه تمام را تا آخرش خوانده،
این خاطره هاست که در خاطر پریشانم به جا مانده.
میخواهمت ای جواهر گمشده ام،
اگر بودی و میدیدی حالم را ،میفهمی که چرا دیوانه شده ام.
فاصله ی من و تو ، دورتر از آسمان و دریا است ،
من میبارم و تو فکرت پیش ساحل است هنوز هم باور نداری که قلبم عاشق است.
تو را گم کرده ام و پیدایت میکنم،اگر تو را دیدم به اندازه تمام عمرم نگاهت میکنم

0127

بدون تو من میمیرم.میخوام برم

 دارم بی تو دق میکنم..اصلا سراغمونگرفتی

خاطـره ها آوار میشن روی سـرم


تو یـادت نیست اما من میخوام آخـرین خاطـرات ذهن پوسیده ام رو به یادت بیارم

یادت میـاد وقتی اسمتو صـدا می کردم با چه عشقی می گفتی "جـان دلـم"؟

صدات که می کردم دیوونه می شدی، می گفتی "اینطـوری نگو ، میمیـرم"



یادته هر روز صبحت رو با من شـروع می کردی؟

یادته بـوسه هامونو چه طعـم شیـرینی داشت؟







یادته هروقت می گفتی دوستـت دارم می گفتم "من بیشتـر"

یادته "دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره، چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره، این راه دورم خبر از دل من که نداره"

یادته گفتی دیگه هیـچ چیـزی رو ازم پنهـون نمی کنی؟

یادته با خنجـر بی رحمـی هات قلبمـو پـاره پـاره کردی؟

یادته من گـریه می کردم تو بی تفـاوت گـوشی رو قطـع می کردی؟

یادته هـرکاری می کردم که تنهـام نـذاری؟



یادته بهم دروغ می گفتی و به روی خـودم نمی آوردم؟

یادته گفتی "منـو مـرده حسـاب کن و بــرو"

خوب یادمه اولین لحظه ای که دیدمت فقط یک جمله گفتم:

"خـدایـا شکـرت که چشم هـام رو نگـرفتـی"

آخـر حسرتش مـوند به دلم که اسمم رو مثل اون وقتاصـدا کنی



تو خودت منو واسه خـودت تمـوم کردی

من هنـوز میخوام با تو باشم اما بـاور کن هیچـی ازم باقـی نذاشتی

ذره ذره منـو کشتـی

با تک تک دردات منو آتیش زدی و دم نـزدم

حالا خـوب نگام کن، خاکستـرم دیگه به دردت نمی خوره

من رفتم، من مـردم

بخدا دارم میمیرم مثل بید میلرزم بخدا دیگه طاقت ندارم

 باهام که مهربون حرف میزدی به خدا قسم کلی حالم خوب شد دردهام  ساکت شد


معده ام میسوزه  بخدا دارم خفه میشم

بخدا طاقت ندارم

خدایا مرگمو برسون خدا تو خدا نیستی تو حاجت همه رو میدی جز من

خداجون ازت خونه و ماشین نخواستم فقط مرگمو برسون که اینقدر ذلت نکشم

خداجون مرگمو برسون

خداجون گریه هامو نمیبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خداجون خیلی دلش سنگه

خداجون مرگمو برسون

خداجون دارم میمیرم از غصه مرگمو برسون چقدر زجه بزنم و گریه کنم

خدایا خیلی خار و ذلیل هستم که باید به پای بنده ات بیوفتم و التماسش کن


دیگه نمیخام زنده بمونم  نمیخامممممممممممممممممممممممممم

چرا هیچ کی حرفامو نمیفهمه.............چرا؟؟

احساس میکنم وجودم  اضافیه
خوش باشین

چقدر بده وقتی بفهمی وجودت واسه بعضیا اضافیه........................!

توی این دو سال معمولا هر روز لحظه به لحظه از هم خبر داشتیم. از اینکه چکار می کنیم و کجا هستیم. فکر می کنم این مدت کافیه برای اینکه کاملا خصوصیات اخلاقی هم را بشناسیم. اما امروز احساس کردم که اصلا نمی شناسمت. احساس کردم که جایی توی زندگیت ندارم. اگر داشتم این جور راضی به ناراحتی و نگرانی من نمی شدی. احساس میکنم عمدا یه کارهایی می کنی که خودت هم میدونی من نسبت بهش حساسم...

انتظارم ازت این نبود.

دیگه نمی دونم چی درسته و چی غلط. اما اینا میدونم با این روشی که تو در پیش گرفتی این راه به بیراهه میره

قبلا هیچ نگرانی نداشتم. اما الان نگرانم.