0120

بلاخره به هم رسیدیییییییییییییییییییییییییییم

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

20مهر عقدکردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

مبارک باشه. منم یه عشق دارم که بعد عید قراره عقد کنیم. واسمون دعا کن تا عشقمون هر روز بیش از روز قبل بشه

هومن پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://delakm.blogsky.com

سلام.وقتی خوندمش خیلی خوشحال شدم برای خودت و عشقت آرزوی سلامتی دارم
.
.
از لحظه های بی قرار مرا بچین...
ودر آینه ی تب دار چشمانتــــ...
به تماشا یم بگذار...
و پناهم بده در رویای خاموشتــــ...
و در جویبار شعر رهایم کن...
تا زمزمه ی ریگــــ ها باشم...
من همان آبــــــــــــی هستم...
پس بیـــــــــــــــــا و...
لبخندی به رنگ سفید...
بر لبان تیره ام نقاشی کن...
و قصه ی گم شده ی چشمانم را ...
به پایان برسان...

نیلوفر پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

مبـــــــــارکه
خوش حال می شم که از وبلاگ من هم دیدن کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد