0115

به عکست خیره شدم ...

چشمای مهربونت انگار باهام حرف میزنن ...

چه آرامشی میدن بهم ...

من دارم دیوونه میشم ...

دارم می ترکم ...

از درون داغونم ... خستم ... بی تابم ...

من میترسم ... خیلی میترسم ...

ترس از دست دادن تو تمام وجودمو میلرزونه ...

اگه یه روزی تو رو از من بگیرن من میمیرم ...

lsu,nl من کجایی که آرومم کنی ...

دارم میمیرم از دیشب تا حالا ...

قلبم میخواد از سینم بزنه بیرون ...

ذهنم آشفتس ...

کاشکی پیشم بودی ... دستامو میگرفتی

0114

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

0113

مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید ... که چه آفتی به من زد
رگ و ریشه هام سیاه شد , تو تنم جوونه خشکید
اما این دل صبورم به غم زمونه خندید

 

آسمون مست جنونی آسمون تشنه ی خونی
آسمون مست گناهی آسمون چه رو سیاهی
اگه زندگی عذابه یه حبابه روی آبه
من به گریه ها می خندم می گم این همش یه خوابه

 

مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید ... که چه آفتی به من زد

 

آسمون تو مرگ عشقو توی یاخته هام نوشتی
این یه غم نامه ی تلخه که تو سر تا پام نوشتی
من به لحظه ی شکستن اگه نزدیک اگه دورم
از ترحم تو بیزار ... که خودم سنگ صبورم

 

آسمون پیشم شکستی من دیگه رو پام می مونم
منو از تنم بگیری تو ترانه هام می مونم
اگه زندگی عذابه یه حبابه روی آبه
من به گریه ها می خندم می گم این همش یه خوابه

 

مثل باد سرد پاییز غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید ... که چه آفتی به من زد

 

آسمون تیشت شکسته من دیگه رو پام می مونم
منو از تنم بگیری ... تو ترانه هام می مونم !

 

0112

روزها را

در خود پیله بسته ام

و 

رازها را  ...

0111

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد
عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد
گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی
جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد

0110

مامانت که زنگ زدو بامامانم صحبت کرد بابام گفت  مخالفم مامانمم گفت نمیخوام تحقیر بشیم این چند روزه به هر صحبت و التماسی که فکرشو بکنی متوسل شدم تا فقط اجازه ورودتونو به خونمون بگیرم داغونم

حالم بده

عشقمو میخوام

ایکاش زودتر همه چیر ردیف بشه تا هردومون

اروم بشیم

نفسم خیلی نگرانه منم همینطور

0109

بیا تا مقدسترین عشق دنیا را  به همگان نشان دهیم.
بیا تا  طعم شیرین ترین عشق دنیا را بچشیم.
بیا تا بهترین لحظه ها را در عشقمان مهیا کنیم.
بیا تا گرمی عشقمان را در قلبهایمان احساس کنیم.
بیا تا عشقی یکدل و یکرنگ داشته باشیم.
بیا تا غروب غم انگیز عاشقان را با نشان دادن معنی واقعی عشقمان به همگان زیبا کنیم.
بیا تا فاصله عاشقان را با ثابت کردن معنای واقعی عشق را از بین ببریم و فاصله بین عاشقان را کم اهمیت جلوه دهیم.
بیا تا ثابت کنیم ما می توانیم در میان تمام عاشقان برای همیشه عاشق بمانیم.
بیا تا در میان فصلهایمان فصل خزانی نداشته باشیم و تمام لحظه ها و فصلها بهاری بیش نباشد!
بیا تا شبهای با هم بودنمان را پر از ستاره کنیم.
حالا بیا که همدیگر را باور کرده ایم!

0108

در و دیوار دنیا رنگی ست

خدا جهان را رنگ کرده است..

رنگ عشق

از هر طرفی که رد می شوی، لباس ت به گوشه ای خواهد گرفت و رنگی خواهی شد!

زیبا آن ست که چندان محتاط نباشی و بی پروا بگذری که ..

خداوند کسی را دوست تر دارد که لباسش رنگی تر ست.

0107

همه ی این لحظه ها به تنها کسی که فکرمیکنم تویی . تو تنها کسی بودی و هستی که

با تک تک ذرات وجودم براش عاشقی کردم ..این همه سال حتی یک لحظه به عشق و

علاقه ای که به من داشتی تردید به دلم نبوده .

و من   " عاشقونه خواستمت "    و     " خواهم داشت " .

تنها مردی هستی که همه ی احساسم رو متعلق به خودش کرد .

واسه ی همه ی عشقی که توی وجودم بنا کردی ازت ممنونم .

عشق  تو  " تووی جونم ریشه کرده " و هیچ چیزی نمیتونه اینو از من بگیره . 

 

کســـــی که تا ابد عاشق میمونه

زهرا

0106

گاهی نفسهایم بند می آید...!


آتشی به جانم می افتد...!


چیزی راه گلویم را میگیرد...!


میدانم که چیزی نیست، جز دلتنگی

0105

تو مرا با خود به کجا می بری...!؟


به دریای احساس...!؟


به ساحل عشق...!؟


به کوهستان آرامش...!؟


به جنگل رویاها...!؟


با تو من به کجاها که نخواهم رفت...!؟

0104

می خواهم از تو لبریز شوم.!

از تو و احساست.!

از تو و عشقت.!

از تو و زیباییت.!

لبریزم کن.

0103

عشق یعنی : همین که هستم
یعنی همین که هستی
یعنی پای تو هستم من و تو پای من هستی
عشق یعنی همین که باشم
یعنی همین که باشی
توی شبای تاریک برام ستاره باشی
عشق یعنی یه حس تازه
وقتی که نیازه
آدم دلشو تو آخرین لحظه ببازه
عشق یعنی لیلی و مجنون
یعنی داد بزنم دوست دارم جلوی همه توی خیابون

0102

چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی کسـی زیــر ایـن گنبد کبــود

انتظــارت را میـکشد

و چــه شیــرین است

طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید :

کجــایــی ؟

0101

میدونی عزیزم وقتی بهت میگم دوست دارم یعنی اینکه  اگه یکی جذاب تر از تو رو ببینم باز قلبم واسه تو میزنه 


-میدونی عزیزم وقتی میگم تنها عشقمی یعنی تو رو با یکی دیگه قسمت نمیکنم یعنی میمیرم برات..


-میدونی عزیزم وقتی میگم نفسمی یعنی تو تمام وجودمی به خاطر تو قید همه رو میزنم 


-میدونی عزیزم وقتی میگم تحمل اشکاتو ندارم یعنی هیچ وقت نمیخوام ناراحتت کنم یا ناراحتیتو ببینم..


-میدونی عزیزم وقتی میگم تو عشقمی یعنی میخوام قلبتو مال خودم کنم فقط من ن ن ن ن


-میدونی عزیزم وقتی میگم تنهام نزار از پیشم نرو یعنی هیچکس جای تو رو واسم نمیگیره


-میدونی عزیزم وقتی میگم مال من باش یعنی تو فکر خیانت نیستم واسه لحظه های بی تو


-میدونی عزیزم وقتی میگم خاطر تو میخوام یعنی در هر شرایطی درکت میکنم خودمو میزارم جای تو 


-میدونی عزیزم وقتی میگم واسم خیلی عزیزی یعنی  پای کسی جز تو در میون نیست بیخیالت نیستم


-میدونی عزیزم وقتی میگم دست تو بزار تو دستام میخوام حمایتت کنم  نه باهات بازی کنم

              

  -میدونی عزیزم وقتی بغلت میکنم یعنی خیلی دوست دارم و همیشه کنار تو میمونم


-میدونی عزیزم وقتی میگم شبها با یاد تو میخوابم یعنی یاد تو تنها قرص خواب من.


-میدونی عزیزم وقتی میگم طاقت دوریتو ندارم یعنی هر لحظه بدون تو واسم اندازه یه سال میگذره..


-میدونی عزیزم وقتی میگم یاده خاطرات اشکامو در میاره یعنی چشام جز تو کسی رو نمیشناسه..


-میدونی عزیزم وقتی میگم تو تنها عشقمی یعنی همه چیز و همه زندگی من تویی...

0100

دوس ندارم هیچ وقت ناراحت باشی دوس ندارم هیچ وقت بغض گلوت بگیره




بغض هایـــــــــــم را به اســـمان سپـــرده ام.......

خـدارحـم کـندبــــاران امــــشــب را..!

.

0099

دیشب خیلی خوب بود تا صبح داشتم خوابتو میدیدم...

همه اش تو بغل هم بودیم...

خیلی خوشحال بودیم...

دلم واست یه ذره شده...

دوست دارم جونم و واست بدم نفسم...

اندازه ی تمام دنیا دوست دارم عشق من...

تا ابد عاشقت میمونم...

ببخشید اگه بعضی موقع ها بد  میشم....

واسه دیدنت لحظه شماری میکنم...

0098

زنهـــا بـــدنبال مَـــــرد ِ کاملنـــد "

و مَــــــردها بِـــدنبال زن کامــــل "

درحالے  که نمیدانند خداوند آنها... را برای کامل کردن یکدیگر آفریده !
به سلامتے  اوونے  که قبولتـــــ داره ....
همین جورـے  که هستے

ما همینجوری همو میخوایم

0097

امام علی (ع) :

 

ای مالک!

 

اگرشب هنگام کسی را مشغول گناه دیدی،

 

فردا به آن چشم نگاهش مکن! !

 

                شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی...!

0096

دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوشبو، که روی شاخه ی نارنج می شود خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست
نه هیچ چیز مرا ازهجوم خالی اطراف نمی رهاند
و فکر می کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد.


(سهراب سپهری)

 

0095

عشق را با تو می شناسم ، زندگی را با تو زیبا میبینم

اگر گهگاهی چند خطی می نویسم به عشق تو است

و اگر اینک نفس می کشم و زندگی میکنم به خاطر وجود

تو هست هم نفسم

ای تو که مرا عاشق خودت کردی

نمی دانی که چقدر

دوستت دارم

نمیدانی که با تو چه آرزو هایی در دل دارم ...

اگر از عشق تو می نویسم

به عشق تو است

و با وجود تو

عشقت برای من پاک و مقدس است ......

0094

یه احساس عجیبی تو قلبمه

مامانت گفت میخواد با مامانم صحبت کنه وبیاد خونمون

خدایا شکرت

0093

ببین چقدر دوست دارم....مسعودم

قد آسمونا

قد ستاره ها

قد دریاها

قد دنیا

قد دلتنگیات

قد دلتنگیام

قد قلبت

قد قلبم

قد نفسهات

قد نفسهام

قد دوست داشتنت

قد دوست داشتنم

قد عشق همه عاشقایه واقعی

قد عشقموووووووووووووووووووون...

دووووووووووووووووووست دارم 

قد همه اینا عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم......

0092

حلقه ی بازوانت تنگ تر میشود

و مــن   آزادتر گم میشوم

میان دنیایی که فقط اندازه ی

یک " مــن  " جا دارد

0091

بـــه گـــرمـــای آغــوشــت عــادت کــردم

کـــِ سَــرم رو هُــل بــِدَم تُــو بغــلت

بــُو عــطــرت همـــه وجــودم رُو پُــر کُــنِ

ســـرت رُو بـزاری دمــه گُــوشـم

نــفـس بکشــی...

بــا صــدای نفــسات مســـت بشـــم

فـــشارم بــدیِ بِـــه خُــودت

دَمـــه گُــوشم بگـــی "مـــالِ خُــودمــی"

مـــنم غــرق لــذت بـــشم

0090

دلـیـل تـمـام بـودنـم !

مـن عـاشقـانـه هـایـم از آن تـوست

هـوس هـای هـمـیـشگی ِ بـا تـو بـودنـم تـمـامی نـدارنـد

چـه حـسی است ؛

در دستـانـت کـه رویـاهـایـم را بـه لـذت می کـشانـد؟

چـه حـسی است ؛

در طـرح امـواج انـدامـت و لـبـهـایـت که آتـش وجـودم را دوچـنـدان می کـنـد؟

0089

با کسی رابطه ی احسآسی بر قرار کن که ...
نه تنهآ افتخآر میکنه که تو رو دآره
بلکه حاضر هر ریسکی رو بکنه
که فقط کنآر تو باشه ... ♥

0088

من شیفته ی آن بوسه ی هول هولکی ام که دیرت شده اما از خیرش نمی گذری....

0087

دوست دارم دستم به اونی که دوستش دارم برسه و بگیرمش،کلی کتکش بزنم و یهو وسط

کتک بزنم زیر گریه و بگم:آخه دیوونه! دلم واست تنگ میشه اینقدر از من دور نباش...

0086


دلم گرفته از این لحظه های دلتنگی
و از شروع غزل، انتهای دلتنگی

اگر چه فکر تو هستم وَ باز هم دارم


یک عالمه گله از ماجرای دلتنگی

0085


                                                                      بینایی ؛

                                                                شنوایی ؛

                                                          چشایی ؛

                                                     بویایی ؛

                                                 لامسه ؛

                                              ..........

                                         عاشق که باشی ...

                                    همه چیز برایت ...

                           رنگ تازه ؛

                    حرف تازه ؛

             طعم تازه ؛

        عطر تازه ؛

  حس ّ ِ تازه ای دارد ...

    

           

                     

.


دوست داشتنی ترین رابطه ها ،

رابطه هایی دو طرفه اند ! ...

یعنی هر دو می کوشند برای ادامه دار شدنش ! ...

هر دو خطر می کنند ! ...

هر دو ، وقت می گذارند ! ...

هزینه می کنند ! ...

هر دو برای یک لحظه بیشتر در کنار هم بودن ،

با زمان هم می جنگند ! ...


0084

تو نِمے دانے وَقتے چِشمانَتـــ غَمگینَند
وَقتی صِدایتــ آهنگ هَمیشگے اَش رآ نـَدارَد
گاه کـہ غمـِ عالمـ در دِلَت جاے مے گیـرد
اَز هَمـہ ے دُنیـا گِرفتـہ اَستــ
چـہ دردے مے کِشَمـ ..
مے خواهَمـ یِکبآره
تَمآمـِ هَستے رآ بـہ آتَش بِکشَمـ
تَمامـِ دُنیـا رآ بَر هَم ریزَمـ
تو چـہ مے دانے چـہ دَردے دارَد غَمـِ چِشمانَتــ رآ دیدَن
نمے خواهمـ ..نمے خواهَمـ دنیایے رآ
کـہ همـہ ے هستےِ مَن دَر آن یِکــ لَحظـہ
آرامِش نَدارَد...
روزے کـہ گُلِ خَنده روے لَبانَت بِشکُفـد
بِهتَریـن و شیرین تَرین لَحظـہ ے زِندِگے مَن اَستــ
عِشقِ مَن , مَن هَمه اَمـ رآ بآ تو مے خواهَم
زِندِگے بدونِ تو وَ لَبخَندتــ بَرایَمـ پوچ اَستــ
این لَحظآتــِ خوشبَختے رآ اَز مَن مَگیــر کـہ
تَمآمـِ مَن بـہ تو وآبَستـہ اَستــ
وَ تَنهآ تو دَلیلِ بودَنمـ هستے...

0083

برگ و بیشه ی زندگی ام

روزم سیاه می شود آن روزی که خم به ابرویت ببینم . دنیایم تیره و تار می شود آن لحظه ای که تو ناراحت باشی طاقت این را ندارم که غمگین ببینمت

ساز و برگ عمرم

 همراه من هم پای من و هم سر زندگی ام هستی

0082

تو کجایی زندگی من؟


داری چیکار میکنی نفسم؟

تا حالا فکرش رو کردی که آرامــــــــش یعنی چی ؟
آرامش یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی سینه کسی که دوستش داری ، یه خونه گرم داری ...

آرومم

0081

سکوت اشتباه نمی کند،

انگار الهامی آسمانی به من گفته است صبور باشم

شاید دور شاید نزدیک

ومن اینگونه می کنم تا فرمان بعد...

0080

من صبورم اما...

آه این بغض گران صبر نمیداند چیست.....

خدایا!!صدای هق هق گریه هایم

از گلویی می آید که تو از رگ آن به من نزدیکتری...

0079


                              عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست

                      تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست


                                     عاشقی مقدورهر عیاش نیست

                                    غم کشیدن صنعت نقاش نیست

0078

مرداب به رود گفت:توچه زلالی؟

رودگفت:من گذشتم تو هم بگذر...

0077

به عشق بودنت ، عشق را دوست دارم

به عشق شبهایی که صدایت را میشنوم عاشق سکوت و تاریکی ام

فدای دلتنگی هایت ، اشکهای گونه هایت

عشق من دوستت دارم ، بی نهایت...

نگاه مهربانت ، نمیدانم دیگر چه بنویسم در وصف چشمهای زیبایت.

چه بنویسم در وصف تو ، تویی که برتر از احساس منی

تویی که زیباتر از تمام کلمات عاشقانه ای

به عشق بودنت ، زندگی را با تمام تلخی هایش دوست دارم

لحظه به لحظه با تو ، تک تک ثانیه ها را دوست دارم

چند صباحیست از عشق می نویسم برای دلها

عزیزم از عشق نوشتن را، به عشق بودنت دوست دارم

چه بنویسم در وصف روی ماهت ،  

لحظه ای سکوت میکنم به احترام لبخند مهربانت

به عشق بودنت ، عاشق از عشق نوشتنم ،

روزها می آید و می رود ، من عاشق این دنیای عاشقانه ام

من که کسی نبودم، 

اما آنقدر در وصف تو نوشتم  که اینک یک شاعر پرآوازه ام...

تو در قلب منی ، من در قلب تو ،

به عشق این احساس، عاشق بودن را دوست دارم.

لحظه ی آمدنت

از حال میروم هنگام دیدنت

مست چشمهای توام

تو را به آن که میپرستی قسم، مرا تنها نگذار که بدجور گرفتار دل توام

احساسات عاشقانه ی من در وصف تو

اینهمه زیبایی در اطرافم ، گلستان پر از گل در کنارم، اما ...

اما چشمانم ساعتهاست که خیره به چشمان تو است...

به عشق بودنت ، عشق را دوست دارم ،  

به عشق بودنت با تو بودن را دوست دارم

به عشق بودنت فریاد زدن را دوست دارم

میخواهم فریاد بزنم که تا دنیا دنیاست و

آسمان بالای سر ماست ،  

به عشق تو زندگی کردن را دوست دارم. 

0076

خداوندا عزیزم را تو یاری کن

 

پناهش باش و در حقش کاری کن

 

الهی هر چه می خواهد نصیبش کن

 

خدایا بر لبش لبخند جاری کن....

0075

دلتـ ـنگ یعنیـــــــ ...


روبــ ـــــــروی دریــ ـا ایستاده باشــ‌ــ ـی و

 خاطره ی یــک خیابان 

خفه ات کند........

0074

به لحظه لحظه هایه زیبایی قسم

که زیبا ترین لحظه من با تو بودن است

با هم باشیم دست در دست هم

من دستانت را میفشارم

و با هم راهی میشویم

بسوی خوشبختی

در زیر درختان سبز استراحت میکنیم

و باز براه میفتیم من که

از خستگی توان ندارم

زیبایی تو و آن تلاش

بی حد تو را میبینم

که گویا خوشبختی دارد مرا صدا میزند

آری این خوشبختی من است

با تو بودن

با تو رفتن

با تو در زیر درختان سبز آرامیدن

و با تو به پرواز در آمدن

چه زیباست برایم با تو بودن

 

0073

"بار الهی ... عاشقانه ترین لحظه ها رو بهمون هدیه کن ... و با بخشندگی و مهربونی وصف ناشدنیت شرایط وصال عاشقانه ی ما رو فراهم کن ... آمین"

0072

                         میخوااااااااااااااااااااااااااام پرواز کنمممممم اخ خدااا عاشقتم

 

یووووووووووووووووووووهوووووووووووووو

من خییییییییییییییییییییییلی خوش حالم باعشقم حرفیدم

مسعودم نفسم عشقم اقایی من

امروز جقدرروز خوبی بود بااقایی حرفیدم..اقایی گفت فقط تورودوسدارم

مسعودم نفسم میدونی چقدربرام مهمی میدونی زندگی منی

دلم واسه تمام روزای باهم بودن تنگ شده واسه کاشان ونطنز تنگ شده...

دلم میخواددوباره بغلم کنی سفت سفت اقایی جوجویی توفقط بفکرتو...

نمیدونی روزاوشبام فقط بفکرتوام...


اقایی خانومیی توفقط ماله خوده خوده تو.......



بچه هااااااااااااااااااااا گو ش شیطون کر....عشقه منو اقایی خیلی خیییییییییییلی بیشترازاینا ارزش داره

مسعودجونم اقایی دوستندارم...بلکه میپرستمت

اووووووووووووووووووووووماااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچ مووووووووووچ

0071

  واست بی تابـــــــــــم و بیخوابـــــــــــــم و میـــــــــــــــدونی دلتنـــــــــگم       

   واست میمـــــــــــــیرم و درگیــــــــرم و با دنــــــــــیا در جنـــــــــــــگم

      
  منو تنهـــــــــــا نــــزار از روزگــــــــار با اینـــــــــــکه دل خســـــــتــم       

  واســــــــت دیوونـــــــــم و میمونــــــــم و تـــا آخـــــــرش هســـــتـــــــم

0070

با تو ایمنم
و با تو سرشارم از هرچه زیبایی ست
پناهم باش
تا سنگینی هرچه غربت از شانه هایم فرو ریزد
و ملال تنهایی از چشمهایم

0069

عشق من درسته پیشت نیستم،درسته! اما یادت نره چقدر دوست دارم

فقط برا تو می‌نوسیم،مسعودم میلادت مبارک

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذاشتم،

 اما امشب همه جملات فرار کردند،

همینطور ساده میگویم تولدت مبارک گل من.

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

اما دیگه چی میشه کرد،قربون خدام بشم صلاح ما این بوده!

 اما میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم،

این عاشق بیقرار میخواد بهت بگه عشقم یه دنیا تولدت مبارک!

0068


چقدر میخوام نگاتو ، خنده هاتو ، هر لحظه
میای قلبم چه حالی میشه ، با تو میلرزه
نگاهت روبه رومه ، آرزومه ، با تو باشم تا همیشه
همه دنیام فدای تو ، برای اینکه هستی
به این دیوونه دل بستی ، پای حرفاش نشستی
تو میدونی چی میگم ، نشستی تو قلبم
دلم داره واسه ی چشم های تو دیوونه میشه
روبه روم میشینی ، ساعت ها گم میشن
گرم صحبت میشیم ، لحظه ها آتیشن
دستامو میگیری ، دستاتو میگیرم
تو میگی خوشحالی ، از خوشی میمیرم

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت
دوست دارم
دوست دارم 

 

0067

میدونی لذت زیر بارون بودن چیه؟

 

اینکه کسی اشکهات رو نمی بینه!

0066

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد
زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ، اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود
و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  استو این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین راتو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منیجز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت
تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستمعشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ، تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم تا ابد مال منی و ببوسم لبهایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را….

تولدت مبارک عشق من….