0068


چقدر میخوام نگاتو ، خنده هاتو ، هر لحظه
میای قلبم چه حالی میشه ، با تو میلرزه
نگاهت روبه رومه ، آرزومه ، با تو باشم تا همیشه
همه دنیام فدای تو ، برای اینکه هستی
به این دیوونه دل بستی ، پای حرفاش نشستی
تو میدونی چی میگم ، نشستی تو قلبم
دلم داره واسه ی چشم های تو دیوونه میشه
روبه روم میشینی ، ساعت ها گم میشن
گرم صحبت میشیم ، لحظه ها آتیشن
دستامو میگیری ، دستاتو میگیرم
تو میگی خوشحالی ، از خوشی میمیرم

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت

دوست دارم میزارم هرچی دارم پای تو
ولی بیشتر از این می ارزه چشم های تو
کنارت میمونم ، تو شادی تو غمت
دلت که بگیره خودم می خندونمت
دوست دارم
دوست دارم 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام
باریکلا عزیزم....
چقدر خوشحال شدم از خوشحالیتون.....
آفرین....بسیار عالی....امیدورام که هر روزتون بیشتر از قبل همراه با موفقیت باشه دوست عزیزم.....
من هم این موفقیت رو بهتون تبریک میگم.....به هر حال جواب تمام زحمات و شب بیداریها.....خستگی ها و....و... به خوبی داده شدن....
موفق و سلامت باشید عزیز

دریا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام عزیزم
میبخشید
دوتا وبلاگ در کنار هم فعال بودن.....
و هنگام نظر گذاشتن اشتباه شدن.....باز هم عذر میخوام.....بعد از ارسال متوجه شدم که اشتباه ارسال شده....
میبخشید.....
شعر زیبایی هستش
اگه خودتون گفتید که زیباییش دو چندان شد.....
موفق و سلامت باشید.....

'گلم متن آهنگ عماد طالب زاده هستش

هومن پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.delakm.blogsky.com

سلام.
وبلاگ بسیار زیبایی دارین .امیدوارم در زندگیتون همیشه خوشحالو پاینده باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد