0008


زیبایی زندگی به اینه که تو از من دور باشی و من برای اومدنت لحظه شماری کنم

به اینه که وقتی خدای نکرده دعوامون شد با یه گوشه چشم دنیای اشتی و محبت رو بهم پرت کنیم انگار نه انگار

که قهر بودیم

به اینه که وقتی صدام میکنی جوابتو ندم نه اینکه برام مهم نباشه برای اینکه پاشی بیای طرفم ببینی که چی

شده جوابتو ندادم اونوقت بفهمی شوخی بودو آغوشتو ازت بدزدم

همه زیبایی زندگی به اینه که وقتی ناراحتم یا حتی دارم اشک میریزم بیای با دستای پرمهرت اشکامو پاک

کنی منم سر رو شونت بذارم اونموقست که هر چی ناراحتیه از وجودم کنده میشه و دنیای شادی رو بهم میدن

همه ی زیبایی زندگی به اینه که هرجا باشم تو کنارم باشی

نفس که میکشم توام همنفسم باشی

قدم که میزنم توام همراهم باشی

حرف که میزنم توام همصحبتم باشی

خوشحال که باشم تو قش قش بخندی

ارزو که میکنم ارزوهای تو براورده بشن

همه ی زیبایی زندگی به اینه که وقتی تو غصه داری من همه ی شادیهامو بفروشم تا تو یه ذره غصه تو

دلت نمونه

وقتی کم میاری من همه ی عمرمو حراج بذارم تا تو کم نبینی

خسته که هستی من همه ی انرژیمو ارزونیت کنم تا تو جون بگیری

اما وقتی سرتو پایین میگیری من اون بالا پیشه خدا باشم تا تو خدارو فریاد بزنیو سرت بالا باشه

تمومه شیرینی زندگی تو این جمله خلاصه شده:

انقدر دوستت دارم که یه تار موی گندیدتو با دنیا عوض نمیکنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد