0012

جان چقدر این کلمه جون گفتنت رو دوست دارم وقتی بهم میگی جون

 

دلم پرمیزنه واست.

 

نمیدونی دوست دارم اون  لحظه جونم رو فدات کنم .چقدر صدات بهم ارامش میده.

 

لحظه های که کنارت هستم ارامش دارم مسعودم عزیزدلم باور کن گاهی

 

اینقدر دلم برات تنگ میشه که نگو

 

من هرلحظه به تو فکر میکنم درحالی که تواز من دور هستی.

 

دستانم تمنای دستانت رو داره.قلبم عشق تورو میتپه و لبام تورو فریاد میزنه و

 

چشمانم به دنبال تو میگرده

 

درواقع همه وجودم درگیر عشق تو شده.

 

کاش زودتر این لحظه وصال برسه تا من وتو به یک ارامش درونی

 

برسیم.هرروز عاشق تر میشم گاهی حتی خودم هم باور نمیکنم منو اینهمه عاشقی.

 

مسعودم دوستت دارم.مسعودم دوستت دارم.مسعودم دوستت دارم

 

خدایا من عاشقانه مسعود رو دوست دارم وخود توشاهد این خواستن هستی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ق.ظ

منم عشقی دارم به نام مسعود عشقمیییییییییییییی مسعود. دوست دارم لباتو بخورم ولی نیستی ......... بیااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد