0013

سلام آروم جونم

حالم خیلی گرفته بود ،حال بد بد بد بد بدی دارم

میخوام الان یه نفس عمیق عمیق عمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــق بکشم تا دلم کمی تسکین پیدا کنه

دارم سعی میکنم همه چیز رو درست کنم..از شر هر چیزی که روانم رو آزار میداد خلاص شم...از همه ی

بند هایی که اطرافم رو گرفته بود

همیشه با بغض حرف زدن سخت است اما نمی دونستم با بغض نوشتن انقدر سخت تر باشد...

ین روزها وانمود کردن هم برام سخت شده... که چیزی نشده....

باز از اون روزهاست که دلم برای خودم تنگ شده.....

گاهی وقتا میون next next کردن آهنگ های گوشیت به یه آهنگی برمی خوری که هزارتا خاطره داری باهاش....

قربون مهربونیات

فدای دل پاکت بشم نگران نشو عمرم

امروز حالم خوب نبود نتونستم مثل همیشه دیوونگی کنم

شکرت که کسی را به این بنده حقیر دادی که پاک و مهربان است صبور وخوش زبان است

خداجونم بابت داشتنش ازت ممنونم خیلی بهم لطف کردی دوسش دارم چون لایق دوس داشتنه دوسش دارم چون خوبه

متشکرم ازت خدا جونم خیلی خیلی خیلی ازت همیشه سلامتی و شادی و بهترین چیزا رو براش میخوام هوای عزیزمو داشته باش و بهم کمک ک تا بتونم لایقش باشم کاش بتونم

بیشتر از همیشه بهانه ی نبودنت را می گیرم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد