0017

عاشق باش چون این راه مقدس است

                                                      و پایان راه شیرین تر از گذشته است !!

 

 

 

از راه دور تو را میپرستم ای قبله ی امید من !!

 

از راه دور به تو عشق میورزم تا دیگر فاصله ها را احساس نکنی !!

 

از راه دور درد دل هایم را به تو میگویم و تورا در آغوش محبت های خودم می فشارم !!

 

آری از همین راه دور هم میتوانی دست در دستانم بگذاری و با هم قدم بزنیم !!

 

به خواب عاشقی میروم تا این رویا برایم زنده شود!!

خاطره هایمان را همیشه در ذهنم مرور میکنم و هیچگاه نمیگذارم از ذهنم دور شوند !!

 

این فاصله هارو با محبت و عشقم از بین میبرم و کاری میکنم همیشه احساس کنی در کنار منی !!

و این است برایم یک خوابه عاشقونه !!

 

خوابه نگاه به چشمان هم !!

 

خوابه با هم بودنمان!!

 

آری و این است یک فاصله ی عاشقانه !!

 

دوستت دارم تا ابدیت
نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://goldone.blogsky.com/

عاشق باش چون این راه مقدس است

و پایان راه شیرین تر از گذشته است !!

موافقممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد